نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2189
-
الف
+

آخرین خبرها از «بچه مهندس 3»

تهیه‌کننده «بچه مهندس۳» از پایان فلمبرداری این سریال تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم2، «سعید سعدی» تهیه‌کننده «بچه مهندس» درباره آخرین وضعیت ساخت این سریال عنوان کرد: فلمبرداری این سریال به کارگردانی علی غفاری که از اواسط ماه سر طان (تیر) آغاز شده بود، این روزها در مراحل پایانی قرار دارد.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۹۰ درصد از این سریال که در ۳۵ قسمت تولید می شود، تصویربرداری شده است.

تهیه‌کننده «بچه مهندس۳» با بیان اینکه عوامل سریال هم اکنون مصروف به کار هستند، گفت: امیدوارم طی دو هفته آینده با همکاری همه دوستان در این پروژه کار به پایان برسد.

سعدی در پاسخ به این پرسش که آیا ادامه فلمبرداری به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف می‌شود یا نه، گفت: از آنجا که تا دو هفته آینده تصویربرداری این مجموعه به پایان می‎رسد و توقف این کار خسارت زیادی به همراه خواهد داشت در تلاشیم که با رعایت کامل نکات بهداشتی کار را پیش برده و به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه مراحل تخنیکی (فنی) این سریال نیز در حال انجام است، مطرح کرد: مراحل تخنیکی از جمله تدوین، جلوه‌های ویژه و صداگذاری همزمان با مراحل پایانی فلمبرداری پیش می‌رود.

تهیه‌کننده «بچه مهندس۳» در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگران جدیدی به این پروژه پیوسته اند یا نه، گفت: فریده دریامج، کریم قربانی، افشین نخعی، حدیث چهره پرداز و فرید قبادی از بازیگرانی هستند که به «بچه مهندس۳» اضافه شده اند.

خبرگزاری صبا نوشت: بازی بازیگرانی از جمله ثریا قاسمی، سارا شاهرودیان، اتابک نادری، خیام وقارکاشانی، آرش نوذری، کاوه سماک باشی، مهسا مهجور و مهرداد ضیایی در این سریال به پایان رسیده است.

«بچه مهندس۳» سال آینده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شود اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

گفتنی است فصل اول سریال «بچه مهندس» هم اکنون از آی فیلم2 درحال نشر می باشد.

نظر شما
ارسال نظر